Tirendo GmbH is een Europese online winkel voor autobanden en auto-accessoires. Om voortdurend de best mogelijke service aan te bieden, vertrouwt Tirendo op een dynamisch team van ervaren experts uit de industrie, internet professionals en bandenspecialisten. Het doel is om te zorgen voor professionaliteit, passie en innovatie om de klant te voorzien van een nieuwe en gemakkelijke koopervaring evenals een uitstekende prijs-prestatieverhouding. Wij richten ons op kwaliteit, snelheid en een goed geïnformeerde klantenservice.
21 Maart 2012 was een mijlpaal in de geschiedenis van Tirendo: Op deze dag ging het bedrijf rond oprichters Felix Vögtle (Marketing, Klantenrelatie Management en Human Resources) en Erik Heinelt (Productie, Business Intelligence en IT) live.
Dit was het begin - nog grotendeels onopgemerkt bij het publiek - van gedetailleerde test- en goedkeuringsreeksen. Vanaf juni 2012 werd de brede en snelle internationalisering gelanceerd, waardoor het bedrijf een competitieve en sterke Europese speler is geworden. Sinds 17 september 2013, is de bandenspecialist Tirendo onderdeel van Delticom AG. Samenwerking en uitwisseling van middelen zorgt ervoor dat de hoogste synergie-effecten tot stand worden gebracht, en beide bedrijven kunnen profiteren van de expertise van de ander. Bij de overname kreeg het bestuur een nieuw lid en steun van Markus Bihler (Financiën, Investeerder Relaties, internationalisering en Organisatieontwikkeling) in september 2013. In de aanloop werkte hij als private investeerder bij EQT Partners in München en Warschau en bij de Blackstone Group in Londen. In de zomer van 2013 was hij zeer betrokken bij de fusie van Deltikom AG en Tirendo. Felix Vogtle werkte na zijn studie als Manager-Directeur bij Gimigames, een platform voor puzzelspellen, alsook bij de Rocket environment. Erik Heinelt was voor Tirendo ook actief voor Rocket Internet GmbH en was werkzaam als tweede directeur van Dafiti, een mode-platform voor de Zuid-Amerikaanse markt.
Tirendo werkte van 2012 - 2015 samen met de viermalig Formule 1 Wereldkampioen Sebastian Vettel als merkambassadeur. De racer was de hoofdpersoon in de spectaculaire en leuke commercials van de bandenprofessionals. Deze zijn uitgezonden op meerdere tv-zenders in Duitsland, Oostenrijk, Nederland en Polen.
Voor Tirendo staan objectief advies, klantgerichtheid en transparantie op de voorgrond. TÜV Saarland bekroonde de bandenspecialist met betrekking tot de prijs-prestatieverhouding met de hoogste beoordeling "uitstekend" in het segment van de online bandenverkoop-platforms. Bovendien biedt Tirendo als voorkeurspartner van de ADAC altijd de laatste testrapporten en resultaten uit de eerste hand voor de klanten.
Een veilige behandeling van informatie en gegevens van klanten wordt gegarandeerd door het door het Duitse Bureau voor Consumentenzaken vastgestelde kwaliteitslabel Betrouwbare Winkels, die met zijn certificering van de state-of-the-art bescherming van klanten en het kwaliteitsniveau van tirendo.be bevestigt. Daarnaast garandeert het SSL-certificaat ook gegevensbeveiliging. Dat is de reden waarom consumenten geheel veilig kunnen zoeken, navigeren en winkelen op de website.
Indien u nog vragen heeft of geïnteresseerd bent in enig ander persmateriaal, neem dan contact met ons op via press@tirendo.com.
Wij kijken ernaar uit om van u te horen.
Aantal: %entry-quantity%
Prijs per artikel: %entry-formattedTotalPrice%