

(De velg op de foto is alleen voor illustratieve doeleinden.)

Uniroyal MS Plus 77 205 / 60 15 91 H
205/60 R15 91H


-
1 x Uniroyal MS Plus 77 205/60 R15 91H =68,40 €1 x DeltiGrip Deltigrip Sneeuwkettingen =30,00 €
- Beschrijving
- EU Bandenlabel:
- Klantbeoordelingen
Koud en nat of zelfs helemaal wit: het raakt zijn koude kleren niet.
Voor alles van nat en koud is. De nieuwe MS plus 77 zet een nieuwe standaard voor winterbanden van Uniroyal. Zijn technologie is consequent afgestemd op de huidige winterse omstandigheden aan te passen op de wegen. Met uitstekende prestaties op natte en koude oppervlakken en een hoog niveau van veiligheid in de sneeuw, het is de nieuwe kracht in de winter. Voor compacte, middelgrote en grote personenwagens en SUV's. Technologie die nieuwe normen vestigt.
- Uniroyal staat dankzij ruim 45 ervaring voor optimale prestaties op nat wegdek
- Perfect geschikt voor bijvoorbeeld de VW Golf, Peugeot 207 en VW Touareg
- Verbeterde bescherming tegen aquaplaning
- Verbeterde handling op nat wegdek
- Zeer goede prestaties en tractie in de sneeuw
Technologie, nieuwe normen
Verbeterde veiligheid aquaplaning.
Wijd open kanalen in het centrum en schouders verhoging om de waterstroom weg van de footprint te houden. Voor meer veiligheid in natte omstandigheden. Verbeterde handling op nat wegdek. De verbinding - speciaal ontwikkeld voor natte prestaties - maakt het vermogen van de band om efficiënter in elkaar grijpen met de ruige toppen van het wegdek. Grote stevige schouderblokken verminderen te blokkeren vervorming in bochten.
Grip en tractie op sneeuw.
De hoge dichtheid van lamellen verhoogt het frezen van de sneeuw. Dat betekent een betere grip en tractie op sneeuw. Betere remmen op ijs De hoge dichtheid van lamellen maakt een betere afvoer van het water laag van het ijs. Een bumper binnen de lamellen houdt de lamellen open en verhoogt de holte voor het water zodat doorheen kan stromen.

Introduction
Sinds 1 november 2012 moeten alle banden die na 1 juli zijn gemaakt, het Europese Bandenlabel bevatten.
Benefits
De Europese Unie heeft deze nieuwe bepaling ontwikkeld om de economische en ecologische efficiëntie te bevorderen en de verkeersveiligheid te garanderen.
Nadelen Het Bandenlabel geeft u een overzicht en geeft de klant meer transparantie, maar het heeft enkel betrekking op drie criteria. Voor een uitgebreide evaluatie van een band zijn echter veel meer prestatiekenmerken relevant. Vooral in de zoektocht naar geschikte winterbanden zijn de testresultaten van andere testinstellingen zoals de ADAC veel strenger.
We willen er graag op wijzen dat het de fabrikant is die de banden labelt en ons ons deze informatie geeft. Als u de labelwaarden niet kunt vinden, heeft de fabrikant ons niet op de hoogte gesteld van het label, of het product is vervaardigd vóór juli 2012. Vóór die datum hoefden banden nog niet verplicht een label te hebben, dus in sommige gevallen is het mogelijk om een band aan te schaffen zonder bandenlabel.
Symbolen
De banden worden ingedeeld op basis van drie prestatie-eigenschappen:
• Brandstofefficiëntie (letters A tot en met G)
• Grip op nat wegdek (letters A tot en met G)
• Extern geluid
Onderneem actie
Uiteindelijk is het de bestuurder die het brandstofverbruik bepaalt. Om dit te verminderen op lange termijn, door voorzichtig te zijn tijdens het accelereren kunnen chauffeurs zuiniger en milieubewuste worden.
Regelmatig controleren van bandenspanning helpt om de rolweerstand te verbeteren, vermindert het energieverlies, en ondersteunt een optimale grip bij natte omstandigheden. Om het risico op ongevallen te verminderen en om de veiligheid van uzelf van andere weggebruikers te garanderen, houd u altijd een redelijke afstand.
Meer informatie: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm
Kies uit onze grote online selectie of vraag ons om advies. Onze experts helpen u graag bij het kiezen van de juiste banden uit ons uitgebreide assortiment van producten.
De indeling op basis van brandstofefficiëntie is verdeeld in zeven klassen, van de A-klasse (de hoogste) tot G-klasse (de laagste). Een band in de A-klasse verbruikt 0,1 liter minder op 100km dan een band in de B-klasse. Een essentieel onderdeel voor brandstofefficiëntie is de rolweerstand of rollende wrijving.
Rolweerstand
Rolweerstand is de kracht die de beweging tegenwerkt. Het ontstaat bijvoorbeeld wanneer een wiel rolt. Rolweerstand hangt niet alleen af van de geometrie, maar ook van de eigenschappen van het materiaal.
Gemiddeld Gemiddelde waarde ligt tussen C-E. Klasse D wordt niet gebruikt
Het laat zien hoe efficiënt het voertuig kunt remmen op nat wegdek. Grip op nat wegdek is een belangrijk kenmerk vooral met zomerbanden. Klasse A heeft de hoogste veiligheid en de kortste remweg. Klasse F heeft een lage veiligheid en de langste remweg.
De grip op nat wegdek classificatie is gebaseerd op proefritten op natte wegen met een snelheid van ongeveer 80 km/u. Het verschil tussen de remweg van de banden is 3-5 feet per rang. Bijvoorbeeld het verschil in remafstand tussen klasse A en klasse F is tot 18 meter.
Gemiddelde De gemiddelde waarde van de banden ligt tussen klasse B-E. D en G worden niet gebruikt.
Het symbool geeft het externe rolgeluid in decibel aan, en als een 3 klasse geluidsgolf-symbool om te verduidelijken of de band het aanbevolen niveau aankan. Extern Rolgeluid komt niet overeen met bandengeluid binnenin het compartiment.
Een continu geluidsniveau boven 80 decibel kan gezondheidsproblemen veroorzaken.
Symbool
Drie geluidsgolven symboliseren de slechtste resultaten. Dit zijn de banden die het maximaal goedgekeurde limiet overschrijden. Een symbool met 2 geluidsgolven heeft een geluidsniveau dat overeenkomt met het goedgekeurde geluidsniveau. Banden die zijn gemarkeerd met 1 geluidsgolf zijn meer drie decibel stiller dan het goedgekeurde.